2021-2022 թվականի առաջին կիսամյակում պատմության խորացված դասընթացի շրջանակներում կատարված աշխատանքի ամփոփում

2021-22 ուստարվա սկզբում  ես ընտրել եմ խորացված պատմության դասընթացը, քանի որ միշտ պատմությունը ինձ չափազանց շատ է հետաքրքրել։ Այն, թերեւս, միշտ գլխավորել է իմ սիրելի առարկաների ցանկը։ Այդ իսկ պատճառով հետաքրքիր էր՝ ինչպե՞ս է կազմակերպվում պատմության ուսուցումը «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրում։ Եւ, մեկ ուսումնական շրջան աշխատելով Ավագ դպրոցի պատմության դասավանդողների հետ, կարող եմ ասել, որ միանշանակ գոհ եմ ուսուցման այս եղանակից։ Պատմության դասընթացի շրջանակում պարբերաբար իրականացվում են ճամփորդություններ, արտագնա պարապմունքներ, քննարկումներ, հետազոտություններ, հրավիրյալ մասնագետների հետ հանդիպումներ  եւ այլն։ Այս ուսումնական շրջանում ես փորձել եմ մասնակցել նշված նախագծերին՝ լրացնելով գիտելիքներիս պաշարը և ավելի զարգացնելով հմտություններս։
Ստորեւ ներկայացնում եմ առաջին ուսումնական շրջանում իմ կատարած աշխատանքները՝



Մեծ Հայքի նահանգների բնութագիր

Դիվանագիտությունը՝ որպես հաղորդակցության միջոց

Հայերի ծագումնաբանությունը, դրա մասին լեգենդները

Փյունիկեցիների գրային համակարգի ազդեցությունը՝ ժամանակակից այբուբենների վրա

Հայկական վաղ պետական կազմավորումները

Արժույթի միավորները՝ ժամանակակից աշխարհում

Հանդիպում՝ Սիրիայում Հայաստանի արտակարգ և լիազոր դեսպան Դավիթ Հովհաննիսյանի հետ. լուսաբանում

Ուրարտերենի ազդեցությունը՝ ժամանակակից հայերենի վրա

Ճամփորդություն՝ դեպի Լոռի․ նախապատրաստական աշխտանք

«Վանո Սիրադեղյան» կլոր սեղան․ նախապատրաստական աշխատանք

Հայ վրացական հարաբերությունների պատմություն

ԵՊՀ-ում պանելային քննարկման լուսաբանում